11 mars

idag är det söndag och det är skola imorgon.
Lovet är slut :'(
därför tänker jag skriva ett ointressant inlägg om hur jag tänkte hur mitt lov skulle vara och hur det blev. 

tänkte:
- Festa
- Träna mer än vanligt
- Umgås med massa folk
- Umgås med Sofia Oliver och Martin (dom är inte bara folk)

gjorde:
- Blev sjuk
- tränade ingenting
- umgicks med lite folk även fast jag var sur grinig och trött
- umgicks inte med Sofia :( (men jag hann umgås med oliver och martin men grejen var ju att vi alla skulle umgås tsm)

Nu är jag frisk och idag har jag spelat match.
Vi förlora med 2-1 men deras sista mål var offside (det sa t.o.m deras tränare!)
Det var svårt och jobbigt men det var otroligt härligt att vara på konstgräs.
En sak är iaf säker, jag måste träna upp min kondition!

och om det är någon som vet varför man får nervryck för den gärna säga till,
det börjar bli hemskt störande nu! ;p
tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback