tatuering

jag är grymt sugen på att tatuera mig,
men vad och eller vart, det har jag ingen aning.
Snett över revbena och mot magen och kanske upp mot skulderpladet skulle kunna vara snyggt, typ en drake (ifärg, jag vill ha färg) . Det har jag tänkt på länge, det är ett bra ställe, lätt att dölja men ändå skit snyggt. Syns kanske inte så ofta, ja bara på stranden vill säga eller om man har ett linne som är öppet i tyggen och jag gör ändå upp till skulderpladet.
Men detär ju grymt snyggt att ha på armen också, både på handleden och uppe vid axeln typ.
Där är jag också sugen på att tatuera mig, men då tänker jag på balen när man går ut skolan, brölloppet om jag gifter mig villsäga, eller vid andra tillfällen då man ska vara fin, sådär fint fin.
fin fint är ju inte min stil så jag vill ju inte precis tatuera något som skulle passa vid sånna tillfällen.
Om man har på armen syns det ju också oftare, nog för jag skulle göra en tatuering för min egen skull, men om jag skulle tatuera mig skulle jag ju tycka det var skit snyggt och då skulle jag förmodligen vilja visa den och jag är inte typen som gillar att fläsha magen.
nog för jag säkert inte skulle få tatuera mig för min mamma. men det är typ 2 år tills jag är 18 och då får jag göra vad jag vill och då äre bäst att man vet vad man vill ;)

vad en tatuering kan ställa till med funderingar och bekymmer.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skriv Soofy på ena skinkan vettja, det vore snyggt det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback