jamen god morgon

Ja bara för det är ett nytt år blir inte mina sov vanor annorlunda.
Jag vaknar fortfarande alldeles för tidigt och det är verkligen drygt.
Drygt och tråkigt men framförallt tröttsamt.
så tyck synd om mig, jag tror jag ska äta frukost nu.

Men vad händer annars idag då?
jag tror att det är första dagen på hela lovet jag inte har något planerat, alltså inte ens en träning liksom.
och det känns fan inge vidare bra.
men alltså jag skulle ju vilja åka till typ, ja. jag säger inget, fniss.
annars har jag ju lovat carro att hälsa på på dollar idag.
Det läre ju bli av faktiskt annars är det ju lite taskigt, eftersom jag ändå inte har något att göra.
men liksom, nu har jag godisstop, vad kan jag köpa på dollar då liksom?!
något läre jag ju hitta på,

Johanna, grattis på födelsedagen!
 tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback