GOTT NYTT ÅR

Okej, jag gör ett nytt försök.
Förra inlägget blev inte så himla bra. Man kan tro att jag var berusad när jag skrev det.
men det var jag inte, det lovar jag! :P
Det var endast var jag var otroligt stressad, jag satt vi min brors dator och han hade kompisar där och alla tjejerna knackade på dörren!
så som sagt, nu kör jag ett nytt försök med nyårslöfterna! 
men om jag ska vara ärlig tror jag att jag bara hat ett.

Jag ska bli nyttig, jag sluta äta godis och sluta små äta.

Japp, så var det klart.
Jag måste ju kommentera gårdagen.
Den blev lyckad, kanske lite kall men det har ingen dött av.
och vad mer kan jag säga, en bild säger mer än tusen ord.
www.carolinehultman.bilddagboken.se
gott nytt år allesammans,
tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback