full fart mot helgen

idag är det fredag, vilket betyder helg.
och gfest förstås, men denna gång står jag över :)
Men jag ska på förfest med mina pinglor sedan drar jag mig hem och sover.
Fast stina har sagt att hon ska övertala mig att gå,
egentligen skulle hon nog lyckas för det är ju kul med fest liksom.
men jag tänker inte ta med mig nå pengar så hur mkt jag än vill kan jag inte!
om inte någon bjuder mig förstås och då gör det ju inget, då slösar jag ju inge pengar! ;)
men måste ju vara lite smart också! ;D haha

Det här med att skriva av sig, det tror jag stenhårt på.
men jag önskar jag kunde skriva av mig verkligen rätt ut och bara skriva tills tandgentbordet ryker.
men jag kan inte. Dom senaste gångerna har jag skrivit iaf lite djupt,
men jag är så rädd för alla frågor folk kommer ställa.
vad ska jag svara liksom?
när jag skriver av mig brukar det vara om saker jag egentligen inte vill prata om så mycket.
eller när jag bara sitter hemma och är allmänt less, vill prata men har ingen att prata med för tillfället.
Därför hatar jag alla jävla frågor, visst förstår jag ju.
Jag skriver det uppet så alla kan läsa det då är det ju som om jag vill att folk så få veta
och om man inte förstår vad jag menar måste man ju ställa frågor.
Så jag, jag tror jag ska göra en blogg som inte är till för allmänheten :)

Nog om det, helgen!
Som ni kanske vet brukar jag träna konståkning 8 på lördagar.
Denna lördag var det dock ändring, denna lördag var det HALV 8. fatta den grejen, träna 07.30 på en lördag liksom?
Men tur har jag som ska på fotbollscup, nog för vi kommer åka vid 8 också men.
Vi drar till borlänge och spelar sm-kval, tror jag.
carro med kollen.
på söndagen sticker jag på någon annan cup någon annanstans, bollnäs kanske?
som sagt, carro med kollen.
det blir en fett bra helg tror jag, fotboll för hela slanten
sånt uppskattas ni vet!

Nu ska jag skriva klart mediakunskapen (som kan vara världens tråkigaste ämne)
Sedan duscha och göra mig klar för lite förfest :)
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback