frisyr

När jag var på glysis och kika såg jag en tjej med as snygg frajs,
bara så ni vet liksom.
jag och T satt där och försökte smygknäppa på henne men lyckades inte,
jag funderar lite på att klippa mig så men ja, jag vet inte riktigt

Brudarna idag var duktiga, vann över team hudik med 1-0 (tror jag de blev ;P)
Så sedan förlora de tyvärr mot Ljusdal, och matchen mot Hälsingelaget misssa jag för jag åkte hem för jag var så jädrans hungrig.
Så jag åkte hem och åt, sedan somnade jag på soffan och vaknade nysss.
PHÄÄÄÄÄÄTTT SCHEEEEEEENT
Men nu fryser jag jääääääääättemkt ist, men jajja. sånt får man ta.

Nu ska jag nog göra något vettigt som hjälpa mammi (okejdå, de där skrev jag bara för det skulle se bra ut ;))
tjarå

Kommentarer
Postat av: heleen

caroline, hur skulle det vara om du försökte hjälpa lotta någongång? ;) . din buse!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback