dröm

jag hade världens dröm inatt, men jag vet inte om jag hoppas att det skulle vara verklighet eller inte.
men jag tror fan jag gör det, det var fan mig läääskigt.
och det kändes så mycket verkligare än andra drömmar.
När jag vaknade kom jag inte ihåg drömmen, men nu när jag såg min telefon var jag säker på att det hade hänt.
men sedan kom jag på att jag inte kom ihåg slutet, så jag kollade i samtalslistorna och det hehla måsta ha varit en dröm. jag antar att det var lika bra..
Drömmar ger allt, och kan vara allt som behövs

för övrigt sov jag faktiskt riktigt bra inatt, förutom att jag vaknade en gång för jag måsta gå på toa.
annars så sov jag ovanligt länge också, 09.30. det är fan bra för att vara mig!
Det finns ju inte så mycket att göra hör vid datorn denna tid men äschh, sånt får man ta :)

besöket av flickorna igår var väldigt trevligt, jag gillar dom <3 :)
Om ett tag ska jag på fotbollsträning, guld de fan!
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback