blond men smart

Sofia är blond men ack så smart
Fyfan, hemskt när killen håller en på kroken, genom att bara doppa ner betet under vattenytan då och då.. så man ser men man hinner iaf inte bita
Det kan ju fan inte stämma bättre.
Fast ja, sedan börja hon ju yra..
eller hon fråga sig hur man kunde jämföra oss med fiskar och det kan man ju inte.
Hon och jag är så mycket bättre än ett gäng fiskar, <3 <3 <3
gasch vad jag älskar den bruden, vad vore jag utan henne liksom?
ja jag vore fan vara en patetisk liten fisk :)

för övrigt var träningen idag rolig som fan.
och jag var inte så trött som jag trodde.
Jag och Johanna vill fuck a dog in the ass,
hahaha humor! det var lätt gårdagens låt och därmed alla festers låt för min och johannas del.
Så jävla klockrent :)

det är sjukt, jag förstår inte. vad är det för fel på mig? :D
tjarå! :D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D


Kommentarer
Postat av: Sofia

MAHHH, du skämmer ut mig, Jag framstår ju som värsta fiskdyrkarN! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback