6 december

Gårdagen som tillbringades i gävle blev en suverän dag :)
Den borde göras om tycker jag.

annars är jag jätte-mega trött idag, sov jätte dåligt och har tydligen pratat i telefon också,
typiskt mig, ibland kan allt bara bli så pinsamt!
och på de hade jag ju träning imorse, som vanligt.
8 var skrillorna på och det var hårdträning
träningen var sjukt kul, lite annorlunda träning men väldigt rolig träning!
Sedan vad jag tränare åt mina små, dom är så söta.
Idag fick även Musse och mimmi vara på isen.
Efteer det var det skridoskola, dom var duktig.
men alltså, små barn tillsammans med lite sömn, det är aldrig en bra kombenation.
tro mig.
men det gick bra ändå! :)

Bror kom och hämta mig, ja det var näradöden upplevelse!
och förövigt har ju han gått och tatuerat sig också,
eller ja, han har bara gjort konturerna än så länge, ska bli färg typ ja, någon annan dag ;p

mammi är ju i stockholm så idag orkade jag och dan inte göra mat så vi bestämde oss att åka till farmor och farfar och äta, JAG HOPPAS PÅ PANNKAKOR.
ingen människa i hela världen gör godare pannkakor än min farmor, jag lovar.

till sist så vill jag berätta att innerst inne är även jag klok, även fast det inte jämt verkar så.
om ni inte tror mig så fråga helene!
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback