4 januari

Jag är van nu att vara uppe rätt tidigt.
Även fast idag var det inte sådär jättejätte tidigt son jag vakna, 09.30
det är framsteg. antar att jag lärt mig sova helt lagomt till skolan börjar.
Näe, nu ska jag inte vara negativ.

Idag är det torsdag vilket innebär att jag ska vara tränare, träna och sedan träna.
Fullproppad dag men en rolig dag.
det innebär även att det är fredag imorgon, det är fett nice.

Det var länge sedan jag bloggade också men jag har inte gjort så mycket speciellt dessa dagar.
Jag har tränat för det mesta :)
men igår vad jag med min lina, och det var verkligen inte igår. Det var trevligt att umgås med kvinnan fan. 

Nu ska jag öva gitarr. Jag har kommit efter :/
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback