30 januari

egentligen har jag inget på hjärtat.
Det är Tisdag den 30 januari, vilket betyder att det bara är 10 månader tills jag fyller 17
yeeeey, jag länktar verkligen^^
jag menar 17, det är ju den åldern som är bäst.
Det blir ju SÅN stor skillnad....

just de, ja vad mer.
Jag börjar få ont i halsen, men det säger vi inte till någon för det har vi inte tid med.
För imorgon är det onsdag, vilket innebär fotbollsträning
torsdag är det tränare - träna - träna som gäller,
men på fredag är jag ledig från träning,
Lördag är det tävling i Sundsvall
På söndag är det sm-kval i östersund (eller vart de var)
Så nej, jag har inte tid med nå tönterier som halsont eller någon sjukdom.

Nu ska jag nog sova eller något annat vettigt.
Sofia, du&jag, jaaa, tillsammans är vi bäst. Jag älskar dig
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback