13 januari

gårdagen var asbäst och askul
jag hade sjukt jävla roligt hela jävla tiden
och jag var nykter som bara den!
jag höll mig till min vattenflaska! :)
bilder finns på www.carolinehultman.bilddagboken.se
Det var synd att jag inte kunde gå in på gfesten, jag var sjukt sugen.

Dagen idag har också varit asbäst och askul
fotboll hela dagen lång
så även idag höll jag mig till vattenflaskan ;)
Det blev en vinst och en förlust, men vi gjorde bra ifrån oss ändå.
Vi har utvecklats och spelar bra på detta sätt och det ska bli sjukt roligt när vi blivit ännu bättre och får komma ut på gräs, jag längtar som en jävla tok!
foootboll <3 <3
Även fotboll imorgon, men då sticker vi till bollnäs ist,
det ska bli sjukt kul som sagt.

Nu ska jag packa och sedan soova,
och föresten, har jag någon gång sagt att Sofia är bäst i hela jävla världen?
för om jag inte har det gör jag det nu
Sofia är bäst i hela jävla världen, fett med kärlek till henne likz!!! <3 <3 <3
tjarå!


Kommentarer
Postat av: sofia

Men babe, fyfan vad ömsesidigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback