upp och ner

Det är sjukt vad det kan gå upp och ner på en konståkningsträning.
Ett tag gick det så dåligt så jag nästan bara ville lägga mig ner och börja grina.
Sedan sa det bara klick och min tränare sa BRA CARRO och flina som en tok och alla tummar upp och gav mig en jättekram, gud vad allt kändes bra då.
Resten av träningen gick bra :)
Det var skönt, det är ju trots allt tävling OCH test på lördag.
Nog för jag ska träna på lördagmorgon också men :)

Nu ska jag snart åka på fotbollsträning, hoppas den går bra från början till slut.  
Men jag har faktistk lite dåliga vibbar :(
För när jag inte hinner äta något emellan brukar det gå sämst och nu har jag bara hunnit tagit en mandarin och jag kommer inte hinna ta något heller :/

men ja det märks hur det går, kan int göra annat än sitt bästa.
Så är det.

imorgon är det fredag, fan vad skönt med helg.
Inte för jag kommer få sova nå men det är alltid skönt att slippa plugg^^
(ja ni ska tycka synd om mig eftersom jag inte får sova ;))
tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback