sjukt nära.

Gårdagen, ja den var otroligt rolig.
Första matchen förlorade vi, och andra vann vi.
Det innabar att om vi vann sista skulle vi gå vidare till SM i Falun.
Om det skulle bli oavgjort skulle monståndarna gå vidare, ope (eller avd dom hette)
Efter bara några minuter gjorde stjärnan emilia :D
Vi ledde nästan hela matchen och jag kunde nästan se hur resan hem skulle vara fylld av skratt och härliga miner.
Gud vad fel ajg hade.
När det var mindre än 3 minuter gjorde dom jävlarna mål (ursäkta språket)
Vilket gjorde att dom gick vidare och inte vi.
Orättvist men sant.
Vi var bättre men vad ska man säga? allt kan hända inomhus (även utomhus) eller så är det bara vår vanliga iggesundstur.
Men dagen var helt klart mycket bra.

dagen idag har varit jobbig hittills och kommer fortsätta vara jobbig.
 Jag slutar 4 (sitter på lektion nu)
5 börjar konståkningen tror jag och efter det har jag fys.
Nog för att träna är typ 105689895959904568908087880x så roligt än skola =)

en annan sak som är rätt komisk är att jag nuförtiden ser ut som en pojke.
Men även som en mamma om man frågar Johanna. 
men jag trivs phett bra med frillan ändå =)

Nu måste jag fortsätta jobba,
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback