så sjukt jävla skönt.

Fy fasiken vilken klockren dag.
Träningen på morgonen var perfekt, inte för jobbig inte för slö plus att den gick bra.
jag fick ett par byxor av mammi
och ännu bättre, tävlingen gick jättebra!
(eftersom jag egentligen skulle tävla imorgon också fick jag ingen placering)
och viktigast av allt, testet.
efter hundra års funderande av domarna fick jag äntligen svaret att jag klarade det.
fy satan vilken lättnad, glädjetårarna spruta och strand-läktarn jubla.
Fy fan vilken jävla känsla, och fy fan vilken härlig klubb vi är.

alla strandare gjorde otroligt bra ifrån sig.
fy fan vad kul det var!
Synd att jag inte kan vara med imorgon men dom får göra minst lika bra ifrån sig allihop imorgon.
Vi, fotbollslaget för äga sönder i östersund ist =)

Nu måste jag packa inför morgondagen
( jag har fortfarande gratis sms ^^, )

Kommentarer
Postat av: Sara

fan va kul carro, grattis igen. :) JAG HAR GLÄDJEN PÅ FILM!!! ;) HAHA. nu är det bara att börja med dom otroligt roliga öglorna. HATA!!!!!!!!!!!!!

2007-02-04 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback