helg!

och för er som inte vet är det ju fredag idag!
Vilket innebär att det är helg och ledighet.
Min helg är fullsmockad.

Lördag:
dagen börjar vid 7 tiden då jag kliver upp för att som vanligt åka på min konståkningsträning.
Den börjar 8 och håller på i 2 h, den slutar alltså 10.
Klockan 10 ska jag vara tränare åt mina små barn som är sötast i världen till klockan 11.
Direkt efter träningen sticker vi till sundsvall där jag förhoppnignsvis ska klara av att snylta åt mig ett par byxor av min kära mor.
Efter det sticker vi till ishallen i sundsvall för då är det tävlingsdags, efter att ha åkt mitt program ska jag testa. (Gud vad nervös jag blev när jag skrev föregående mening)
Efter det är det bara att fara hem och sova.

Söndag:
Dagen börjar antagligen vid 6 eftersom vi ska samlas 06.15 på ankarmon för att sedan ta mini-bussarna till Östersund. I Östersund ska jag spela SM-kval (fotboll)
Dagen kommer bestå av tre matcher och en massa skratt (förhoppningsvis)
och vi kommer lätt vinna allt ;]
Min tränare tror vi kommer komma hem vid 24.00 tiden så då antar jag att det bara är att lägga sig då för att orka med skoldagen.

Jag tror det kommer bli en phett bra helg, kanske jobbig men kul ändå.
Jag hoppas bara på att min hals inte tänker svika mig.
Men iofs, om den gör det tänker jag skita i det :)

Trevlig helg, tjarå.
( jag har gratis sms ^^, )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback