allahjärtans dag

idag är det allahjärtans dag,
och om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte ett dugg,
egentligen fattar jag inte vad det är för mening med denna dag egentligen
(och nej jag säger det inte för jag inte har någon pojkvän)
men klart, alla som vill får ju fira den med sin respiktive om man känner för det liksom.

men för övrigt har denna dagen varit pheeet bra,
började 09.20 med världens slappaste naturvetenskapslektion
efter det var det lunch och på idrotten var det pulkåkning
det var sjukt roligt faktiskt
efter det åt vi lite till och snodde åt oss en till glass ;)
sedan kollade vi på när estet-teater hade en föreställning, den var super bra (Y)
gud vad jag skratta!
och efter det stack jag till massören, hur jävla skönt som helst :)
och nu känns ryggen som ny! (Y)

Så idag får jag inte träna enligt massörn så det är lika bra att lyda
så idag ska jag lyssna på musik och ha det allmänt soooftish,
luftgitarren och jag idag

Ha en fortsatt bra dag, det tänker jag ha
tjarå <3 (<-- bara för det är allahjärtans dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback