27 februari

Jag har läääänge - sedan min födsel tror jag - trott att jag är hur speciell som helst,
att jag är helt jävla underbart unik.
att jag skulle rädda hela världen
och att jag skulle bli känd för hur bra jag är
och att jag - Caroline Hultman - skulle leva för evigt,
kanske inte leva så jag skulle gå omkring på jordens yta
men att jag skulle finnas i människors hjärta och berättelser i generationer..
Men jag har kommit fram till att det är bara en dröm,
det är vad jag vill göra med mitt liv
Jag har levt i drömmen ändå tills nu,
men jag måste medge att leva i den drömmen är helt suveränt 
jag menar, vem vill inte vara så? - underbart unik och en hjälte i all framtid -


Som sagt, nu lever jag i verkligheten
och jag har insett att jag är som vem som helst.

Jag har alltid avskytt er, som sa drömmar ger ingenting
Men jag har nyheter till er
Drömmar ger allt, och kan vara allt som behövs


Nu ska jag som alla andra gå och plugga engelska.
tjarå

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hur kan du ens säga sådär? Jag kan ärligt säga att du är en helt jävla unik människa (and in a good way) :P
Den som blir träffad av CarroHultman-blixten kan aldrig hämta sig igen ;P

2007-02-27 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback