24 februari

Jag har ingenting på hjärtat som jag vill dela med mig av men jag kände att det var alldeles för länge sedan jag skrev.
Därför tänkte jag ta tillfälle i akt att be er komma på våran konståkningsuppvisning. 
Melodifestival on ice, Torsdag den 1a Mars på glysis i Hudksvall klockan 18.00
Det är gratis för skolungdomar och 40 kr för vuxna.
Kom och ta mer er alla ni känner. 

Jag längtar som alla andra till sommaren.
Jag är trött på denna kalla vinter nu och som sagt, jag vill ha sommar.
Jag vill kunna sola, bada och slippa klä på mig sju lager för att gå utanför dörren.
Nog för dagen hittils har varit bra ute i pulkabacken,
men jag trivs bättre på stranden.

I heard your voice through a photograph
tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback