20 februari

Igår efter mina träningar tog jag ett varmt härligt bad.
När jag låg där i badet kom jag fram till vad som kan vara det jobbigaste som finns
det är när man äntligen har tagit sig tid för att bada och slappna av
man ligger där i badet, det är alldeles tyst och man slappnar verkligen av för en gång skull.
Så hör man hur det börjar pluppa..
plopp... plopp... plopp... plopp... plopp...
Så fortsätter det, hur mkt man än vrider och vänder på kranen.
Det går inte att få stop på det!
Men efter många om och men blir det ääääääntligen tyst.
vilken lättnad tänker man, så börjar man slappna av igen..
Men näe, då blir man störd på att det inte ploppar längre.
Ja som sagt, det kan vara det jobbigaste som finns. 

En annan sak jag tänk på är mina drömmar, jag drömmer olika versioner av samma sak jämt.
Jag drömmer att jag tatuerar mig men blir onöjd på något vis.
Sist var det för jag tatuerade mig på svanken så när jag skulle visa den för någon hade jag helt plötslgit två till som gjorde den nya ful..
Jag börjar oroa mig, är det inte meningen att jag ska tatuera mig?
är detta någon varning? >.<
Sedan finns det en till dröm jag brukar drömma.
Till den drömmen har jag två frågor, är det vad jag verkligen vill? kommer det att ske?

Dagens:
Det kan vara nära Robin käkade plankstek.
Aldrig har plankstek sett så äckligt ut..
Tänk er en plankstek, Små fina köttarbitar och mos som ligger fint runt kanterna.
Så tar du en burk med bearnisesås (ingen aning om stavning) och en halv tub ketshup.
Så sedan rör du ihop allt så det bara ser ut som en stor fet smet.
och som krydda tar du lite salt, svartpeppar och grillkrydda..
Ja som sagt, aldrig har plankstek sett så äckligt ut..

har du velat något så mycket att du inte tror Gud älskar dig?
tjarå

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikade du också på extreme home makeover? det där citatet var underbart iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback