13 februari

Nu var det hundra år sedan jag skrev här.
men jag har verkligen inte haft någon tid i världen att göra det.
helgen spenderades i sundsvall med fotbollslaget.
sjukt rolig helg, <3

för övrigt är jag lite less nu.
har nog varit less hela tiden bara att jag inte haft tid att känna efter.
jag är sugen på att tatuera mig, jag har ingen aning om vad jag skulle göra.
men det är nog lika bra eftersom jag inte skulle få för min mor.
Så vill jag ta hål i läppen, men det vill jag inte göra nu för jag vill åka klar konståkningen först,
men jag vill inte göra det i sommar eftersom jag har hört att man inte får sola.
vilket dilemma.

idag fick jag även sovmorgon till 12. vilket behövdes sjukt mkt om man tänker efter.
För igår var jag inte att leka med, allmänt aggressiv som jag bilr när jag är trött.
men man kan ju inte vara annat än trött efter en helg som innehållit 5 fotbollsmatcher, nätter då man lagt sig vid 12-1 tiden och måsta klivit upp 6-7 tiden och sedan när man kommer hemma åka på konståkningsträning i 2 timmar och direkt efter det åka på möte som sluta 22.00
plus att jag hade prov på måndagen och två träningar.
som sagt, jag var sjukt trött. men också som sagt hade jag sovmorgon imorse så nu är jag pigg :)

Nu ska jag kolla på shark,
tjarå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback