Tatueeering

Ja jag är helt världelös på att blogga. Japp.
Men nu sitter jag här, klockan är 06.57 och jag kan inte sova.
Det värsta är att jag börjar skolan klockan 10, och inte 9 som jag trodde.
Ja jag måste vara hjärndöd som klagar på att börja senare än vanligt.

Men fyfan, igår hände det. Igår var dagen, igår märkte jag mig för livet (jävlar vad dramtiskt det låter)
Jag började på tatueringen som jag så jävla länge har velat haft nu! :D
Och fy satan vad ont det gjorde.
Om det gör ondare att föda barn tänker jag fan aldrig föda något
För fysatan, och på höftbenet, jag trodde jag skulle dö ett tag.
Men faktiskt så kom det ingen tår, vilket jag är nöjd över.
det värsta jag har gjort är liksom att stuka ett finger..
Det här gjorde ju LITE ondare om jag ska vara ärlig...

Än så länge har jag bara gjort kontuerna och fyllt i två noter.
Ska åka dit igen den 20e för att göra klart den.
Nu längtar jag som en tok, när jag låg där ville jag bara försvinna och aldrig mer komma tillbaka.

Men nu tänkte jag bjuda på två bilder. Den ena är äcklig pga av allt smörj blod och all uppsvullnad och den andra var medans han tatuerade mig, så njut, eller nåt :P
 

Så igår firade jag och fredrik att vi har varit tsm i 4 månader också, igår var en bra dag helt enkelt :)
och honom älskar jag bara mer och mer för var dag som går.
Vilken jävla klysha men fyfan vad sant det är. <3 <3 <3

    (mycket gammal bild :)

Så sen sist jag skrev har jag ju hunnit fylla 17 också,
suverän födelsedag hade jag så tack alla,

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul med tattoos!! =) Vem gjorde den? Kenneth??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback