Smärta!

Jag låg under dom där nålarna i 3 timmar och den är inte klar än. (för alla er som ser ut som frågetecken nu så är det såklart tatueringen jag pratar om)
Fy satan, i slutet gjorde det ont bara han tog på mig.
Det är ungefär 2 timmars jobb kvar så jag tyckte det var lika bra att avsluta då.
Skulle faktiskt inte palla 2 timmar till heller.

Men fyfan vad snyggt det blir! Helt sjukt! :D
Så jävla värt!

Fast att sova är inte det lättaste, är så jävla oskönt att sova på vänster sida.
Därför vaknade jag typ klockan 8 >.<
Men lyckades ligga och vila till klockan 10, alltid något ju

Man måste ju vara pigg till kvällen, för då jävlar, då äre party ;)

      

TJARÅ


Kommentarer
Postat av: Lil-jino

fin sida :) kram

2007-12-26 @ 11:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback