makeover

Ja denna vecka har varit en makeover-vecka iaf.
Började i måndags med tatuering och allt, nu har jag nyfärgat hår och är redo att sätta i löshåret.
Det ända negativa med tatueringen är att jag är fan rädd för att käka godis (om man ser det som en negativ sak?)
Nu när jag måste gå och flashamagen hela dagarna vill man ju inte vara världensfetto..
trots det har jag smockat i mig en hel godispåse sedan jag kom hem från träningen.
Fy skäms carro, du och fredrik skulle ju dela på't!

och för en liten uppdatering på tatueringen lägger jag ut en ny och förhoppningsvis bättre bild
image71
jag gillar den MYCKET

och sådär allmänt undrar jag bara, hur många har börjat med sina julklappar egentligen?!
jag börjar få lite smått panik faktiskt. inte över att jag inte ska hinna, men vart jag ska få pengarna ifrån?!
när man studerar och lever på endast studiebidraget som en liten kyrkråtta så är det helt enkelt inte meningen att man ska ha skilda föräldrar, varav en skaffat en ny sambo som har typ 5 ungar eller nå varav dom också fått ungar..
sedan att både mormor, morfar, farmor och farfar lever. (men klart jag är glad över att dom lever :)
men som sagt, inte lätt att studera.
men sedan tänkte jag, äh, jag köper till mina favoriter.
Sedan kom jag på att om folk bara köpte till sina favorit skuller väl jag inte få en endaste julklapp.
Eller jo, av mamma..
Synd är det ju att man inte har syslöjd längre eller nå, då hade man ju kunnat skaffat julklappar gratis..

näe, nu äre nog med mina julklappsproblem
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback