lycklig

Satt precis och kollade igenom mina smycken.
Tänk vad mycket minnen ett smycke kan föra med sig.

Gud vilka fina vänner jag har haft. Och har fortfarade.
Jag hittade t.ex. ett halsband av Johanna Skarin som jag fick på någon födelsedag
Det var ett hjärta som det stog "Älskar dig" på. Hur fint som helst!

Sedan hittade jag ett halsband som jag fått av Magnus Wallin.
Även det ett hjärta, ett jättevackert.
Jag kommer ihåg, jag var så rädd om det. Jag ville bara använda det vid speciella tillfällen.
Och jag kommer ihåg att jag använde det på en konståkningstävling och själv tyckte jag att det lyste upp hela mig.

Gud vilka minnen.
Och alla dessa minnen visar att jag har varit super lycklig i stort sett hela mitt liv!
Och allt är fortfarande minst lika bra,
undra vad jag kommer tänka när jag tagit av mig armbandet jag fått av fredrik
och tar fram det för att kolla på det.
Fast jag kommer nog aldrig ta av det.
Kanske om jag blir fet och inte kan ha det längre, eller om det går sönder..

Jag är så sjukt lycklig och ja, jag har nog varit det hela mitt liv.
Jag har helt enkelt haft världens bästa vänner.
Alla står mig inte lika nära idag som dom har gjort.
Det är lite ledsamt men, men man växer, skaffar nya intressen och nya vänner..

Jag tänker avsluta detta smöriga, mesiga och fjantiga inlägg med att skriva tre ord till min pojkvän:
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blev alldeles varm om hjärtat av detta inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback