ledighet

Idag är det tisdag och jag är ledig från skolan!
Lyxigt värre faktiskt!

Men jag måste nog erkänna att jag är världens sämsta på att sova. 
så älskling, du har rätt, du måste lära mig att sova lite längre på mornarna.
Imorse vaknade jag 08.18.

Men faktiskt så lyckades jag somna om och vakna 10.22 ist.
Alltid något! :)

Sen sist jag skrev har jag hunnit blivit ännu mer kär (om det går?) och haft uppvisning.
Båda lika underbart!



Något som är minst lika underbart är att det snart är lov, gfest och nyår.
Det ända negativa med att tiden går är väl att han, ni vet min Fredrik, snart flyttar tillbaka till åre :(



Så idag på min lediga dag ska jag plugga lite engelska, hjälpa min mamma att baka bullar och träna.
Det ni!
tjarå!


Kommentarer
Postat av: Sooofia

Tyckte jag också att du var svår att hitta på skolan:P
Puss!

Postat av: Anonym

" aaaah, g-fest på fredaaaag, aaaah" ;)

2007-12-18 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback