Jullov!

Nu är det jullov! Som jag har längtat efter denna underbara ledighet.

Jag skulle börja mitt jullov med att kliva upp halv 8 på morgonen och göra frukost till min köra pojkvän som skulle serveras å¨sängen.
Men efter mycket tjat fick jag min kära mor att göra det, så även jag fick frukost på sängen imorse!
Mackor, oboy och ett hjärt-ljus, ja ibland lyckas hon min mamma :)

Efter att min man gått till jobbet somnade jag om. Jag drömde nog den sjukaste drömmen någonsin.
Men den tar vi någon annan gång.

image74

Nu har jag vaknat igen, har precis duschat och snart tänkte jag åka in till stan för att sedan dra mig vidare till sundsvall för att göra klar tatueringen ;)
fyfan, faktiskt så gruvar jag mig lite för fan, det var ju inte smärtfritt precis e!

nä, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback