Jul!

Det har bara varit julafton i 3 timmar och jag har redan ont i magen, hur fan ska detta gå?
Jag och Fredrik har tjockat i oss pizza popcorn massa frukt och en massa glass.
Men gott vare! Mycket godare än jordbord enligt mig ;p 

Jag och fredrik har även bytt julklappar lite i förskott (jag orkade faktiskt inte vänta till efter 12..)
Jag fick en himlans fin tubklänning eller vad man ska kalla det, nu har jag kläder till nyår iaf :D
Tack älskling, <3

Imorgon blire att åka runt och träffa släkten, och såklart hoppas jag på fina julklappar :D
jag har ju faktiskt varit rätt så snäll 

Nu borde jag väl gå och lägga mig så jag orkar kliva upp imorgon,
Men godjul på er
(nu tänkte jag ju lägga ut en fin liten julbild, men det gick inge vidare..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback