åre!

Imorgon åker vi till åre, blir där på nyår och kommer förmodlingen stanna där till skolan börjar.
Ingen vet hur det kommer gå men förhoppningsvis kommer det vara sjukt jävla roligt
Nu håller jag på att packa, har packat typ hälften och väskan är full. Hur fan ska detta sluta?

Det svåra är ju att veta hur mycket kläder jag ska ha med mig, jag har ju inte bestämt riktigt när jag ska åka hem..
Vem vet, jag kanske aldrig kommer hem?
Hoppas på att jag får låna tvättmaskinen bara ;)

för nä, jag vill inte tänka på hemresa, för på denna hemresa kommer inte min man följa med mig tillbaka :(
får alldeles ont i magen när jag tänker på det, allt har ju varit så jävla bra när han varit hemma så länge nu.

image79

förra gången jag var i åre, är ju lite mer snö där nu så vem vet, blir kanske lite skidåkning också?

Det dryga är ju att jag måste hyra isf, testade pjäxorna för någon dag sedan och dom var alldeles för små.
använda en gång, kul liv liksom. Någon som vill köpa kanske?
Vet inte rikigt vad det är för storlek på dom, 36 kanske. Silvriga och otroligt snygga ;)

men, tjarå och gott nytt år allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback