22 april

Idag är jag glad. även fast vi förlorade matchen.

Men det är en sak jag inte kan släppa.
Det är den här jävla orättvisa jävla världen.
Det är sjukt.
Även fast jag inte känner dig blir jag alldeles gråtfärdig när jag tänker på det.
Att se dig så ledsen gjorde verkligen ont.
Jag kommer ihåg förra året vid den här årstiden
Alltid så glad och full av liv, tänk om vi visste då vad som väntade nu.
Det är som sagt sjukt,
Tänk att inte kunna åka förbi en kyrkogård utan att tänka "där kommer jag snart ligga"
Förstå den ångesten, den känslan.
jag måste sluta klaga på mitt liv.
Jämfört med vissas liv är mitt rena barnleken,

Jag vet att du inte läser detta men jag önskar dig all lycka i världen.

Nu ska jag vara med kajsa, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback