Vilken dag

Ja vilken jävla dag säger jag bara! fast den har varit kul.
Började 8 med 3h mediaproduktion vilket är as kul sedan rullade dagen på till klockan 4.
Ja skoldagen slutade 4 och jag hade samling till min match 4.
Mamma min fick sålov att hämta mig och skjutsa mig till matchen och i bilen åt jag mat.
Väl där var det bara att kämpa på, en tung förlust med 1-0 dock.
Efter den hann jag knappt sätta mig förns Walle Oliver och Emil frågade om jag skulle hänga med och åka lite skateboard och till ett sådant erbjudande kan man ju inte säga nej till.
Så åkte jag hem vid 9 för då tänkte ja, nu ska jag iaf vara social på msn'
men det finns ju ingen att vara social med.
jävla fan.
det får helt enkelt bli liten titt i kylskaåpet ist,
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback