våga älska bussresor

Ja dagens bussresa hem från skolan var lite vildare än vanligt.
Jag var är sprudlande glad och gör inget annat än att ler för tillfället!
På bussen träffade jag mina älsklingar, (som är bättre än vad du någonsin kan drömma om) Sofia Oliver och Martin. Det kändes inte ens som om det regnade när jag satt där med er, det kändes som en underbar sommardag med strålande sol. NI ÄR SOLSTRÅLAR, gaasch. jag bara älskar er!
Fast det är något fel på mig idag, "hon verkar nykär" som Sofia sa.
Ja jag känner mig som om jag vore lite nykär, MEN ICKE. det är jag inte.
Det är nog för att jag Evelina Johanna och Vickan har planerat allt som har med gfest att göra nu, ack ack ack.
nu är jag laddad till tusen! haha.
Nog om dagen hittils, nu ska vi föra våra blickar framåt, mot framtiden, mot helgen.

Idag är det fredag, inget speciellt händer men jag är glad ändå!
morgondagen vet ni redan om och även söndagen för den delen.
Så det finns ju inget mer att säga än,
HA EN TRELIV HELG, det tänker jag ha!
tjaaarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback