tröttheten

Ja man märker verkligen vad skolan tar på krafterna när man kommer hem, helst om man slutar tidigt.
idag hade vi mediakunskap för första gången. Nog det tråkigaste ämnet som finns.
Typ media historia, ja det är ungefär lika roligt som det låter.
Ja idag slutade jag 12:45 och då åkte jag hem och somnade på soffan på ca 47 sekunder
och herrejävlar vad trött jag är. Det tar verkigen på krafterna att gå i skolan.
Jag känner mig nästan redan stressad och borde börja plugga lite, men som sagt
jag är trött, för trött för det.

Sofia och Lina är mina pärlor och jag älskar dom.
Sedan så saknar jag oss på skolan,
mig, Sofia, Oliver, Martin och Jakob.
Jag träffade Jakob idag på skolan, typ första gången hittils, dom andra har jag träffat men det har varit
"åh hejsan måste gå" och det är inge roligt och ja, jag saknar oss..

men idag ska jag träna, det ska bli kul.
sedan ska jag plugga (?)
tjaaaaaaaaaaaarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback