skoldagen

Ja denna skoldag var ungefär 1000 gånger så skönare än gårdagen.
Började 8.05 men fick skjuts av min mamma så jag kunde sova till 7.00 ist för 6.30
väl här har jag franska till 8.50 och samtidigt som franskan slutade slutade min skoldag
kort och bra!
men nu måste jag sitta och vänta på Johanx2 till 10.30, men jag hade tänkt plugga tills dess!
det blir kanon!

måste nämna en sak, Lina du är ren jävla kärlek.
Ja rätt igenom, du är gjord av ordet kärlek tänkte jag säga men känslan som heter kärlek, ja det är du gjort av. Du är den person jag skulle klara mig genom allt med bara jag hade dig vid din sida.
Tillsammans med dig är jag stark, Tillsammans är vi starka.
För ett år sedan trodde jag att jag inte ens ville vara din vän
Nu vet jag att jag inte vill något annat än att vara din vän.

och Sofia, JAG SAKNAR DIG!!!!
för vi 2 vi kommer alltid vara bäst, du&jag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback