sådärja

Just nu känner jag att det var verkligen länge sedan jag läste citat eller hade det med här.
men det värsta är att jag inte känner för att ha ett nu heller.
så alla ni som ville läsa lite citat kan sluta läsa, för annars blir ni besvikna


just nu har man inte tid för djupa tankar och funderingar, livet bara rullar på.
helt plötsligt kommer vi stå där med rullatorn och undra vad vi har gjort de senaste åren
och då, då ska jag stå där och vara en stolt kärring och ha mer livsupplevelser än någon annan "Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv." som någon smart människa sa :)
Jag har stora planer för mitt liv, jag kanske inte uppnår allt men ju högre mål man har ju längre kommer man. det är därför jag kommer komma längst.

Nu måste jag plugga lite och sedan ska jag på träning.
men jag har ju fått kort sedan vi var i tallbacken med klassen, mk06
så ni måste ju få se några

           

okej, jag börjar med bilden högst upp till vänster:

1. Ja det regnade mycket där.
2. ibland får man åka linbana, och ibland stannar den på mitten.
3. Evelina kollar på någon som klättrar.
4. Vi leker
5. ibland blir man stylad och Johanna, och då kan man få se ut sådär.
6. Folk kollar på när någon klättrar
7. Min grupps otroligt snygga konstverk, två katter och en blomma.

Vill även tilllägga att många bra kort togs och att jag tycker våran lärare är bra på att knäppa kort. tänk sådär kommer jag också kunna göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback