mk06

Ja nu har vi ju gått i skolan ett tag. Kommit igång i alla ämnen och det känns riktigt bra faktiskt.
Klassen är suverän. alla är suveränt trevlig.
alla har sitt egna lilla gäng och jag har mitt eget.
jag hänger med ingen och alla.
jag har helt enkelt för höga krav, det kommer ju aldrig bli som i nian
Jag Oliver Martin Sofia och Jakob, det var fan mig riktiga tider det.
fan vad jag saknar det. jag träffar er ju knappt längre
och det känns skit om jag ska vara ärlig.
ett tag höll det ju på att bli alla vi på media!
det skulle vara K Ö N G
Men Sofia och Oliver blev ju naturgull, dom har ju åtminstonde varandra.
Martin och Jakob blev teknikare
och jag Caroline blev mediahora
Men det kanske är lika bra såhär, blir ju mer gjort på lektionerna vilket är bra.
Jaja, nu ska jag inte klaga mer. Jag har ju trots allt valt det själv och om jag skulle få välja om skulle jag verkligen inte välja något annat. Det är kul och jag föredrar media till alla nuvarande 9or som ska snart kika över sina val.

för övrigt är jag trött, trött som en hel jävla häst. och då ljuger jag inte.
och nu måste jag göra min artikel.
sedan ska jag träna, så inge sömn till caroline inte.
det är NU ni ska tycka synd om mig.

och lina, nu saknar jag dig.
och fan fan fan fan jag fattar inte, såå jädrans ja. konstigt?

ha det fint allesammans. tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback