less

ibland blir jag bara så less, jag förrstår inte hur vissa tänker
nu gör jag värsta stora grejen av ingenting men det är bara för jag är sur nu
och det har jag fan mig rätt att vara.
det är tur iaf att jag har min lina (och min sofia som för övrigt var alldeles för länge sedan jag var med.)
nu när jag tänker lite på allt blir jag på bättre humör, ibland blir allt så fel medans det egentligen inte alls är så
men hur ska man kunna veta hur det egentligen ligger till om någon inte säger hur det egentligen är?
om ingen berättar skapar man sig en egen verklighet vilket oftast är det värsta så egentligen kan inget på den punkten bli sämre nu, men trots allt att det är så dåligt som det är så är jag inte ledsen och det är bara för det inte har gått nå långt.
vilket jag är glad över, men ja.
jag vet inte riktigt vad som händer nu, det återstår att se.

det ända jag vet är att snart är det godis och beck med min lina, ja det är iaf tur att vi har varandra hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback