konståkning

Ja nu har jag bestämt mig. Jag ska åka på dm.
Det kändes absolut inge bra imorse på träningen som för övrigt var klockan 8.00 imorse (tyck synd om mig som måste kliva up så tidigt på en LÖRDAG!!!)
Men det känns som ett måste om jag ska vara ärlig.
Alla säger att jag bara ska göra en kul grej av det,
men det är inte bara om jag säger så.
Det ända man gör på en tävling är att värma upp i 6 min på isen sedan åka sitt program på 3 min själv på isen och få poäng på vad man har gjort. 
Att då bara göra det till en kul grej, att inte bry sig om sina poäng eller hur det gått eller tänka på vad alla som sett än tycker om sitt åk. det är inte precis att dom missar något misstag eftersom man står där alldeles själv på isen.  
och att då itne bry sig ett skvatt om det ja, det är fan mig inte lätt.
men jag ska försöka, göra det till en kul grej.
och kanske det sista jag gör på konståkningen?
uschh, ja så kändes det idag på tärningen.

men efter min träning var jag ju tränare åt mina små lyckopiller,
Ja dom är så jädrans söta så man kan inte bli annat än glad när man har dom,
tänk er 5 st små söta flickor i kjol och skridskor endastt 4-5 år gammal.
dom är sockersöööta.

för övrigt var jag med lina igår. idol kväll med massa godis, efter idol var det pirets of the carrabien (eller hur det stavas) men vi sov oss igenom hela filmen, tyvär.
åkte hem 12 och satte mig inte ens vid datorn utan jag somnade på direkten.
nu är jag trött som en gris men jag ska nog läsa lite.

tjaarå


jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt och
köpa mig ett nytt med någon som dig


Kommentarer
Postat av: Saaaara

Hörru du bruden vad är det jag läser??? "och kanske det sista jag gör på konståkningen?" trodde inte att du va den typen som gav upp bara efter en dålig träningm, trodde att du va den dära "coola" typen som bet ihop och klev upp och åkte iväg och gjorde ett nytt försök när man ramlat på isen. Du kan ju inte förstöra den tanken jag har om dig, eller hur?! ;) Ryck upp dig nu bruden, gör ditt bästa och framför allt, HA ROLIGT!!! Tänk, inte alla som får fira så många helger tillsammans med mig som ni på konståkningen, det vill du väl inte gå miste om?! :) Nu ska vi ge järnet caroline!! :D Puss & kram - Sara

2006-09-24 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback