inte bra

Näe nu var det hundra år sedan jag tränade känns det som.
Efter utbildningen hade jag fruktansvärt ont i halsen så jag stod över båda träningarna på måndag
för jag tänkte att det skulle gå över för jag hade ju ont redan innan jag åkte på utbildningen men det går ju aldrig över.
Nu hostar jag hela tiden känns det som, hostar helt seriöst varje minut. sitter på lektionerna och abra hostar.
och jag har inte tränat sedan ja jag vet inte på hur länge men inte nånting på hela veckan iaf,
känns inge bra men det blir bara värre som sagt.
men på lördag ska jaf iaf spela match, det blir bra!

och imorgon är det fredag, fredagar gillar vi.
Det finns tre saker jag absolut vill ha. men jag kommer nog aldrig få nånting om dom tre sakerna,tyvär.

Nu ska jag hosta vidare, ha det bra
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback