godmorogn

idag är jag uppe med tuppen, nästan.
gick och la mig väldigt tidigt och vaknar därför väldigt tidigt och ja det är väl bra.
igår vad jag med min fantastiska lina, dampdampdampdampdampa loss det är vi bra på.
satan vad arg jag var, fast ingen vet riktigt varför. men det var riktigt skönt att bara avreagera sig.
Sedan traskade vi iväg mot Cissi på fest, det var trevligt. Mycket folk.
Fast som nykterist är det ju inte sååå roligt, så jag lina och betti åkte hem tidigt.
dom skulle ändå åka in på stadht.
Väl hemma gick jag och la mig direkt efter jag druckit upp min oboy för jag var så jädrans trött.

Nu sitter jag här och nästan alla barn sover, och jag har ingen aning om vad jag ska göra idag.
plugga kanske?

utan lina skulle jag inte klara mig, hon är min luft. hon är bäst i hela världen, jag gillar henne skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback