godmorgon

Ja nu är klockan 08.58 och jag ska snart åka på match.
Jag brukar ju se fram emot sådant men nu känns det som en tung börda,
det känns som om jag bara kommer förstöra för laget för jag kommer inte kunna springa och istället för mig kunde dom tagit med någon annan.
har inte kunnat sovit för jag har hostat så mycket, ett tag höll jag på att kvävas av mina egna hostningar tror jag. yes, tyck synd om mig i 11 sekunder ;)

för övrigt är min morgonfrilla ungefär lika snygg som jag trodde den skulle bli, fruktansvärd
håret står åt alla håll och kanter, jävla virvel säger jag bara.
Men annars är min nya frissyr kanon snygg, kort kommer snart någon dag.
Lina är bäst på att både klippa färga och bara vara.
tänk om man var bäst på så många saker :D
du är kärlek sötnos

100558-23
Lina och jag på förfest innan köpmanberget,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback