gjort är gjort

jag har gjort många dumma saker i mitt liv
men gjort är gjort och det går inte att ändra på.
en utav sakerna jag ångrar är att jag inte tog chansen att flytta till frankrike
men det gör jag kanske bara nu just nu, eftersom nu är jag allmänt less (ja det är något med vädret som sagt) Självkalrt skulle jag få hemlängtan och allt sånt tjaffs och det skulle bli jobbigt
men om jag hade tagit chansen att flyttat dit skulle jag alltid kunnat flytta hem igen.
men nu när jag tog valet jag gjorde så kan jag ju inte flytta dit.
men som sagt, gjort är gjort och det går inte att ändra på.
Det skulle säkert ha slutat med att jag bodde hemma ändå men då hade jag åtminstonde testat
och då hade jag sluppit sitta här och ha ångest mig.

Men nu har jag inte ont i huvet längre och inte mår jag illa heller!
se det positiva Carro!
Tjarå


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är glad att du stannade hemma med mig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback