full fart mot helgen

Nu har jag varit på konståkningsträning, bara steg i 1,5 h.
hur kuuuuul som helst och huuuuuuuur svårt som helst!
men jag fattar inte, hur ska man kunna göra ett skäronbyte på innerskär direkt efter en omvändtrea och sedan vända? det är omjligt, men som Winston Churchill sa "Det omöjliga tar bara lite längre tid"
Så det är bara att nöta på för min del, för snart är det DM för lilla Carro!
laddad till tunsen, (jag hoppas innerligt att Sara läser detta!)
för Sara, KUL SKA VI HA!

för övrigt är det fredag imorgon, och fredagar gillar vi skarpt.
Något annat som är positivt är min huvudvärk är över,
men nu har jag fått ont i halsen ist, men det äre ingen som vet
för på lördag blir det hårdkörning!
först träning klockan 8.00 sedan vara tränare 10.00 sedan åka på mact 14.00
och efter det blir det hårdaste passet, en kväll med Sofia
Det brukar ju sluta som det gör, sist en natt på slaggberget
vad väntar härnäst? jag vill inte ens veta
men det gör inget, jag älskar henne så det är värt det.
Sedan söndag ska jag vara med lina hade jag tänkt, jajemänsan min lina.
och förövrigt är det bara hon som får peta mig i stjärten, eller hur var det lina? haha
Ja så nu har ni fått reda på hela min helg också.. intressant eller inte, skrivet är det!

Okej lite negativa saker måste vi ta också,
jag är lite less, såhär vill jag inte ha mitt liv i 3 år till
jag vill bort bort bort.
Fast iofs är det bara 3 år och förhoppningsvis pallar jag det, hoppas jag..
nog om det, en lång varm och härlig dusch väntar!

tjaarå!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha klart jag läser carro. :) Skönt att du har positiva tankar om DM iaf och jag hoppas att det känns som om du har gjort rätt val, annars kan du fråga mig, jag vet. ;) haha. Ja carro..kul ska vi ha!!! :D Puss

2006-09-28 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback