det är så bra

ibland blir jag så less, allt jag gör är fel och allt dåligt är alltid mitt fel.
det känns så jävla bra.

det som iaf får mig på bättre tankar är mina vänner och fotbollen och konståkningen, nog för att det också kan suga ibland men allt är inte alltid bra, så är det bara.
jag tycker även om skolan, än så länge.
har ju trots allt inte börjat jobbat riktigt än..
sedan ja du, du får mig på både dåligt och bra humör.
 
idag skrev jag mkt i gåtor tror jag, men det gör jag bara för att jag vill få ur mig lite men vill ändå inte att någon ska förstå så det är ingen idé att fråga :)

denna vecka är rätt jobbig rent träningssätt tror jag, idag var det den enda lediga dagen och den dagen var jag med malte.
men ska förhoppningsvis få sesas lite med lina på fredag, och kanske nå mer folk?
men nu måste jag sova, Caroline börjar 8 imorgon.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback