världens bästa

Sofia och Lina är världens bästa <3

jag är mongo, men jag har en plan. och den ska sättas i verket ;)
för det har jag och lina dealat på, haha :D


Svensk sommar tinar frusna själar och stackars satar som
du och jag som tror och hoppas och tänker att nu så nu är det väl
Äntligen våran tur att träffa någon som behandlar oss väl
kysser mig ömt och brutalt, sover sked, håller hårt både morgon och kväll.
Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger dom ljuger för vi finns ju kvar
Och om dom bara gav oss chansen

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag du får nått så mycket bättre
du får hela jävla jag
Hela underbara och unika jag
inte något så fjuttigt som en morgon och en dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback