Utmanad

Japp, linan utmanade mig

Tio första:
Första bästa kompis:
 Evelina?
Första bil: bil, nej inte än
Första kärlek: samma svar som lina tror jag, Daniel.
Första husdjur: Kaninen Stampe!
Första semester: Danmark(?)
Första jobb: jag har aldrig i hela mitt liv jobbat :)
Första köpta skiva: typ spice girls
Första riktiga kyss: haha, Kalle om det räknas, haha
Första piercing: öronen (det ända jag har ;P)
Första konsert: jadu, markoolio? :P

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Cider
Sista bilfärd: öhm, hem från träningen igår.
Sista filmen du såg: beck såklart
Sista bubbelbadet: det äre ingen som vet
Sista spelade cd: Någon bränd i mammas bil kanske?
Sista gången du grät: superlänge sedan faktiskt
Sista måltiden: fläskpannkaka

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nope
Blivit arresterad? Nope
Blivit kär vid första ögonkastet? Näe
Varit på tv? Nej inte vad jag vet
Fått ditt hjärta krossat? Jo jag hoppas nästan det, =/
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Jag tror fan det =/
Haft ett one night stand? Nej nej
Busringt till nån? självklart

Sju saker du har på dig:
Linas Jeans
svarta strumpor
randiga hipsters
rött linne
C <3 L armbandet
pussbiljetts halsbandet
en sporttop

Fyra personer du kan berätta allt för:
Lina
Sofia
Mamma
ingen annnan

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
bli älskad och älska

En sak du ångrar:
att jag inte pluggar ist för att göra den här töntgrejen ;D

Nu utmanar jag :
SARA WESTRIN (hon är den enda jag tror läser denna blogg förutom lina och Sofia ;p)

Kommentarer
Postat av: Olika beroende på hårfärg och klockslag

Jag läser faktiskt emellanåt jag också..
Men eftersom jag är ruskigt anonym så är det ju inte så lätt att veta det..

2006-10-15 @ 22:48:01
Postat av: En trogen läsare! ;)

Haha din jävel..nu måste jag ju göra det oxå bara för att du sa så..undra om ja kanske ska göra en blogg när jag ändå är igång...det är värt att tänka på. hööörs brosan! ;) Puss - Sara såklart. ;)

2006-10-17 @ 16:10:37
Postat av: Caroline

Till den extremt anonyma vill jag bara säga att nu är jag extremt nyfiken på vem det är som sitter bakom skärmen ;) och till Sara vill jag säga att blogga is the shit så kör hårt bruden och självklart vill jag veta vad du heter!

Postat av: Anonym

Tss.. Säger jag vem jag är så är det ju inte hemligt längre. Astråkigt med andra ord..

2006-10-17 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback