suck och pust

Det är nu man känner att skolan har börjat.
Sitter här med böckerna uppslagna (framsteg, dom är ju trots allt öppna nu)
och "pluggar" inför ett prov som jag har imorgon
första provet på broman, det är fan stort.
och det blir i franska, jag funderar skarpt på att hoppa av men jag vill verkligen åka till frankrike nästa år!
kanske blir roligare om jag gör läxorna så jag fattar lite, vad vet jag?
och ingen har jag att små prata med på msn heller, alla, exakt alla pluggar tror jag
om dom inte gör som jag och heter pluggar på msn så det iaf ser bra ut, vad vet jag? som sagt..

Skolan idag var kort och bra. Fast det var rätt tråkigt, eftersom nästan alla barn var lediga hade man inga roliga att kolla på i caféterian.. men man får ju se det positiva, ööhhhmmmn, ja :P
efter det var det att springa en snabbis på stan med mina babes Oliver och Sofia. och ja, dom är ren jävla kärlek.

Nu sitter jag här i min ensamhet vid min snuskigt gamla dåliga dator eftersom min mor snodde den andra med på jobbet, vilket är jobbigt. och ger mig en ännu större andeldning att plugga, men jag vill inte! rädda mig, någon? blink blink

och dig, ja. dig vill jag bara äta upp och bara vara lycklig med, men ... ? =/


Nu ska jag plugga på riktigt(?)
tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback