stress stress och åter stress

Denna dag har i princip bestått av stress.
Började klockan 8 med rörligbild, vi måsta bli klar med filmen idag
vilket min grupp var långt ifrån. Måsta sitta kvar ca 20-30 min extra
Vilket innebar att lunchen blev kort, väldigt kort.
Hittade min lina, gick ner till lunchen, Sofia kom och satte sig, kasta i sig maten gå för att lämna av lina, prata lite med Sofia, hämta böckerna gå till lektion.
Ha lektion, 5 mins rast,
ha en till lektion, 5 mins rast
ännu en lektion, 15 mins rast
en sista lektion ..
mamma hämta mig på skolan då jag slutade, klockan 4 alltså.
Vi åkte ner till stan för att köpa presenter. Kom hem kvart i 6 ungefär, 6 skulle min krönika var klar och skickad till kjell
sätta igång datorn, så justera texten och skivka iväg det..
Värmde sedan 2 panpizzor vilket jag käka upp med lätthet!
och nu sitter jag här, och kan inte slappna av.
egentligen borde jag plugga både franska och samhälle.
usch usch usch

Men det positva i det hela är ju att snart är det fredag :D
och fredagar är alltid trevliga, men denna fredag är fan mig trevligare än andra fredagar!
nollning?

nu ska jag göra något vettigt, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback