Skooolan

Nu sitter jag på skolan och har min andra lektion för dagen.
Mediaproduktion, text.
Ganska roligt ganska drygt ganska skönt.

För övrigt är jag less på detta väder, jag vill ha massvis med snööö, vit kall och mysig snö :)
Även att idag är det fredag och fredagar gillar vi som jag så många gånger sagt förut! bwaha.
Imorgon sticker jag på dm i hallsberg, fråga mig inte vart det ligger men långt bort är det iaf.
Kommer hem på söndag eftermiddag/kväll så jag vill ha massa samtal, klart sms funkar också men jag kan inte svara på dom >__<
Jag kommer nog skriva mer innan ajg sticker, men jag måsta ju förvarna er lite.

Även att jag är as trött, sådär så benen typ inte orkar hålla mig uppe och fyfan för bromans trappor!
dom tar kål på än vaffan!
men bryschan, imorgon och på söndag ska vi knäcka dom totalt, helst ylva ;)

Men tjarååå

Kommentarer
Postat av: bryschan

eeey bryschan, vi ska knäcka dom allihopa! ;)

2006-10-20 @ 14:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback