plugg plugg och åter plugg

Efter det senaste inlägget har jag suttit vid msn och pluggat och hela dagen känns genast bättre
msn är mys och har alltid varit och kommer alltid vara.
nog för irl är bättre men msn är bra det med!
Men som sagt har jag pluggat! mer mediakunskap till folket vaffan, eller näe. kanske inte.
men jag har kommit fram till att det är mycket roligare när man kan lite, så jag ska börja kunna lite av allt så kommer allt bli kul! det kommer bli skit bra detta! haha.
Men redo för ett prov är jag nog inte, men jag har ju morgondagen att plugga på också, sedan äre kört.

och som sagt har jag tappat känslan för bloggandet känner jag, men jag hoppas den kommer tillbaka snar för både min och er läsares skull! och på tal om läsare så är jag fortfarande lika nyfiken på vem den lilla anonyma är som är här och kommenterar ibland! men man ska väl inte veta allt antar jag!

för övrigt ska jag tävla i helgen, det ska bli skoj :)
tjaaaarå

gaasch, du är sööt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha carro, har du gått och blivit lite msn nördig? :) toka. ja, tväling i helgen och ja, vi ska röja! Pussss

2006-10-17 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback